І.Стан
приміщення та матеріально-технічне забезпечення
- Приміщення бібліотеки (площа, освітлення, температурний режим, наявність абонемента та читальної зали.)
- Обладнання бібліотеки (меблі, технічні засоби).
- Графік роботи бібліотеки.
- Правила користування
бібліотекою.
- Працівники (освіта,
стаж роботи в бібліотеці, атестація, курси тощо).
- Оформлення бібліотеки
(актуальність та різноплановість тематичних виставок, пам’ятки, звернення,
оформлення куточка читача, естетичний рівень оформлення)
ІІ. Бібліотечна
документація. Планування та звітність.
- Бібліотечна
документація:
- - інвентарні книги основного фонду;
-
сумарні книги основного фонду та фонду підручників;
-
накладні на
оприбуткування літератури;
-
акти на списання
літератури;
-
акти про проведення інвентаризації;
-
книги обліку книг,
зданих замість загублених читачами;
-
картотека
підручників;
-
журнал реєстрації
видачі підручників по класах.
- Наявність завіреного
директором закладу плану роботи на
навчальний рік з аналізом роботи бібліотеки за попередній рік
- Наявність планів
роботи бібліотеки з проведення занять інформаційно-бібліографічної
культури, акції «Живи, книго!», місячника шкільної бібліотеки, тижнів
дитячого читання та н.
- Наявність та ведення
щоденника роботи бібліотеки (статистика книговидач,
відвідування). Стан читацьких формулярів, їх ведення.
- Наявність
статистичних даних про стан забезпечення учнів підручниками за паралелями
класів..
- Вилучення застарілої
та зношеної літератури.
ІІ. Організація
книжкового фонду
- Кількісний та
якісний склад книжкового фонду. Книгозабезпеченість літературою для
позакласного читання за шкільною програмою кожного класу.
- Комплектування (використання
коштів на комплектування за останні 3 роки, передплата періодичних видань,
бібліотечна техніка).
- Стан
докомплектування фонду через благодійні шкільні фонди, доброчинні акції бібліотеки.
- Наявність відкритого
доступу, тематичних полиць. Відокремлення книжкового фонду від фонду
підручників.
- Організація та
оформлення рекомендаційних списків літератури для окремих класів, з
окремих предметів шкільної програми,
на актуальні питання тощо.
- Естетика оформлення.
ІІІ. Інформаційна
робота з читачами
- Виховання культури
читання. Довідкова, бібліографічна робота з учнями. Організація занять з
бібліотечно-інформаційної культури.
- Стан залучення
кожного класу до читання в шкільній бібліотеці (аналіз читацьких
формулярів)
- Керівництво читанням
учнів:
- робота
шкільної бібліотеки на допомогу в засвоєнні та поглибленні знань шкільної
програми, співпраця з
учителями-предметниками;
- робота
шкільної бібліотеки на допомогу національно-патріотичному, художньо-естетичному,
екологічному, краєзнавчому вихованню
учнів;
- організація роботи читацького активу, гуртків при
бібліотеці.
- Індивідуальна робота з читачами.
- Масові форми
пропаганди книги (наочні: книжкові виставки, плакати, альбоми тощо;
рекомендаційні: огляди, обговорення
книг, читацькі конференції, дискусії, усні журнали тощо)
- Робота з учителями,
учнівськими організаціями школи, батьківським колективом.
- Участь у педрадах та
батьківських зборах.
- Підвищення
кваліфікації, самоосвіта.
- Наявність
сайту/сторінки бібліотеки, актуальність та систематичність оновлення інформаційного
контенту.
Немає коментарів:
Дописати коментар